Buketk Evet hamileliğin tadını çıkaran güzel anneler bende artık doğum yapanlar arasindayim.. iki gün önce forum da çektiğim ağrıya benzer ağrı çeken var mı doğum mu başlıyor diye bakinirken olduğum yerde kalakaldım.. hareket ettikçe alttan çıkacak diye elimle tutuyordum ağrılar basladiginda ..gece 3 den beri düzensiz aralıklarla vuran agrilardi geçer sandım ama öğlen 2 olduğun da kendimi doktorumun polikliniğinde de buldum ultrasonla bakıp sancin var doğum başlamış ya yarım saat içinde ben alırım seni ya nöbetçi doktora kalırsın acilman da var bekleyemezsin dosyani al yukarı çık ameliyata alıyorum seni dedi.. o kdr korkuyordum ki ağlamaktan helak olmuştum sontayi ameliyata girmeden taktılar bahsedildigi gibi acimiyor ama buradan okuduğum yorumlarda acıyor diye anlatılmıştı neyse ben o korkuyla çok ugrastirdim hemşireleri iki tane damarı patlattılar damar yolu açmaya çalışırken sonra bı baktım sedyedeym ve ameliyat hanede.... Allahimm :/ yine deli gibi ağlıyorum vücudum zangir zangir titriyor nefes alıp veremiyorum anestezi doktoru hemen kendini tanıtıp belden iğne yapacağım dedi hayır istemiyorum dedim bayiltin hemen dedi tamamen istiyorum dedim neye yarar çok ısrar ettiler kesinlikle dinlemedim hatta tartıştık sergilediği tavır berbatti doktorum sakin ol buket doğurmak istiyordun bak bebeğine kavusacaksin dedi ama o da hiç bir işe yaramiyordu çünkü hala katla katıla ağlayıp titriyordum yatirdilar kollarımı açtım karnımın üstünu temizlerken bayilmisim bı daha gözümü yoğun bakım da açtım Allah'ım bana yardım et diyordum sesleri duymaya başladım ama gözlerim bulanikti yarım saatten çok sürdü net görmem hemşire o ara yarami muayene etmek istedi hayvan gibi abandi bunun başka bı tabiri yok kimse kusura bakmasın hayır dedim bırakın tutmayin sen kendinde değilsin bırak muayene edicem dedi tekrar bastırmaya başladı o halimle elini kolunu ittim.. yaklaşık bir saat sonra tekrar geldi muayene edicekmis hayır şimdi değil iyi değilim dedim bunların hepsi olup biterken hava takılmıştı bana geniz akıntısı ve sigaranın bıraktığı tıkanıklık yüzünden.. neyse o arada bebeğim geldi güzelce emdi ve gitti.. hemşire tekrar geldi elimi itti bakicam çek elini diyip napiyosun sen dedim istemiyrm başladı bağırmaya.. köpek gibi davranacaginiza insan gibi davranin elinize dusmusuz işinizi hemen yapıp gitmek yerine kendinizi yerimize koyun köpek yok karşınızda dedim.. o hala bağırıyor nöbetçi doktora muayene ettirmedigimi söyledi imza atsın sorumluluk kabul etmiyorum dedi neyse kadın hala konuşuyor flan yine ağlaya ağlaya abla bak gel ne yapacağıni bana doğru düzgün anlat bende sakinleseyim biraz lütfen flan dedim sana elimi surmem asla flan diye bağırmaya başladı sürmezsen sürme dedim ve yarım saat sonra odaya getirildim bebeğim benden önce gelmişti iyiydi şükür 2.750 grm dogmus.. hemen hava takılmasını istedim hemşire bu sefer çok iyiydi hemen muayene etmiycrm bı sakinles flan dedi hirliyorum ve konuşamıyorum o ara tikanikliktan neyse saatler geçti serumlar flan filan derken muayene zamanı geldi o kdr uğraştı ki benle hakkını helal etsin beraber tutalım dedi ve bir kere muayene etti beni rahmi hissettim bı sıkıntı yok dedi ertesi gün oldu serumlar bitti ayağa kalktım sonta çıktı o da acimadi bu arada sonra hafifçe karnımı tekrar bastırdı ama tamamen bitmeden çekti elini doktor geldi gazını cikartirsan çıkmakta istersen çıkartalım seni gazın çıktıktan sonra akşama doğru... bir iki saat sonra tuvalete çıktım öğlendi o zaman 3 e kdr 3 kere tuvalete çıktım idararin geldiğini hissetmemle altıma kacirmam bir oluyordu kalkıp gidene kadar yapmış oluyordum en sonunda üstüm de kirlendi ama yarım saat sonra eşim geldi ve çıkışım yapıldı.. evde durumlar daha kötü ben genel anesteziyle doğum yaptığım için narkoz bütün vücudum da dolaşıyor kolum ve bacağım kötü geri doğru yaslandigim da bile hemen ağrım ve hiriltim başlıyor öksürük mafetmis durum da ama hissediyorum az kaldı bitecek o da şuan ameliyat yerim dikişli ve sol tarafı yanıyor bandaji çıkardım ve birazdan ilk dusumu alicam Allah yardımcınız olsun hepinize hayırlı ve güzel doğumlar nasip olsun uzun oldu hakkınızı helal edin tecrübeli anneler ikinci sezeryan genel anestezi olan varsa surda bı köşe de bekliyrm bende yorumlarınızı iyi düşünün iyi olsun güzel anneler ❤🙏
MucizemE Çok sıkıntılı bir Doğumun olmuş umarım hemen toparlarsın. Rabbim analı babalı büyütmeni nasip etsin🙏🏾 37 haftalık doğmuş küveze gerek kalmadı sanırım. Bebeğin sağlık durumu nasıl birde belden uyuşturmayı kabul etseydin acaba daha mı iyi olurdu senin için ☺️
Buketk MucizemE bebeğim çok iyi şükür hiç bı sıkıntısı yok ve evet kendimi kontrol edebilseydim belden altı daha iyi olurdu :)