Bebegimi_beklerken563421 İstragramda bebeqon sayfasından yaptıranınız var mı acaba? Müşteri memnuniyetleri falan var ama insan yine de bir çekiniyor nasıl yapıyorlar diye
Nursena61 Bebegimi_beklerken563421 ben “minik zıbınlar” diye bi instagram sayfasına yaptırdım . Çok çok memnunum harika oldu . İstediğimiz renk tonlarında ve desende yapıyorlar . Çok ilgililer
MercimekveAnnesi16 Bebegimi_beklerken563421 ben MadreBebekten yaptırdım canım güzelmişte beğendim bakabilirsin
elifetrn Bebegimi_beklerken563421 ben yaptırdım canım çok çok memnun kaldım kesinlikle tavsiye ediyorum
Geceyegunes Bebegimi_beklerken563421 benim arkadaşım yaptırdı memnun kalmış bende ona güvenerek sipariş verdim bekliyorum inşallah güzel gelir