Bişey söylemeyeyim hamile insanlar diyorum ama..
Nasıl ne yapacağız?
Ölüyor musunuz içmeyince ne oluyor?
Ben de öncesinde kullanıyordum aklıma bile gelmedi bir daha içmek.
Akşamları çikolata diye sayıkladığım oluyor onu bile haftada birden fazla tüketmiyorum bebeğe bir faydası yok diye ve ölmüyorum.
Aldığınız riske girdiğiniz vebale değmez.
Keşke hamile kalmadan önce sigara bırakmayı deneseydiniz