Zeyna1986 Dün size demiştim ya Zeynep kamilemi gtsem diye gttim ve yatış verdiler tansiyon yükselmiş ve bugünde dogum yaptim 16.25 te kordon çocuğun boynundaydi gerçekten dogum sırasında çıkardılar Rabbım herkesi bir avazda kurtarsın
Nigli123-35 Zeyna1986 allah saglikla bebeginizi buyutmeyi nasip etsin …. normal dogummuydu benimde yarin suni sanciyla dogumumu baslaticaklar
heyecanli1anne Zeyna1986 Gecmis olsun, gozunuz aydin. Benim bebegimin de boynunda bir kez dolanmış kordon var. Nasıl çıkardılar merak ettim