Deniz59 27+2 yim belim ve kalçam aşırı derecede ağırıyo sol bacagımada vuruyo ağrısı kalkamıyorum yatakta döneniyorum yürürken zorlanıyorum bide bugün balkon yıkadım ama o yüzden bu kadar ağırırmı ya
Akrepbebek Deniz59 benim de o haftalarda kalça ağrım oldu. Çok kötü gerçekten. Hemen uzan bir sure sonra geçecektir. Artık çok fazla ayakta kalmamaya çalış dinlene dinlene is yap çünkü ayakta kalınca malesef ağrı cok fazla oluyor.
Yamacin-Annesi Deniz59 ayakta kalip arkama yaslanmadigim zaman çok kötü oluyor benimde bide kilo Hamilelik kilosuna uymuyorsada ağrı yapıyormuş
Akrepbebek Deniz59 bel ağrısı yasamadim sadece kalça ve ayak agrisi yaşadım. Bel biraz tehlikeli. Dinlenin eğer geçmiyorsa doktorunuzu arayın bence
Deniz59 Akrepbebek evde kimse yok malesef eşim işte tek başıma gidemem yarına kadar geçmesse giderim teşekkür ederim
Akrepbebek Deniz59 dikkatli ol canım. İnş geçer. Çok kalkmamaya çalış bide uzanırken ayaklarının altına yastık koy o da iyi gelr.