yigitaslaninannesi_ Selamlar hanımlar 4 haftalık gebeyim ve canım midye çekti ve yedim bugün zararlı mı zararını gören oldu mu ?
zehranurr yigitaslaninannesi_ hem yiyorsunuz hemde soruyorsunuz. İnternete bari baksaydınız yemeden önce.
Semakkk32 yigitaslaninannesi_ Tüketilmemeli bu tarz yiyecekler..heleki ilk 3 ay, anne karnindaki bebegin en önemli donemi ilk 3ay herseyi bu sürede olusuyor..önerim birdaha tuketmeyin
QOH yigitaslaninannesi_ olmuş artık bir şeyler😅 kan can vitamin olsun,bundan sonrası için yemezsiniz olur biter.Daha çok yenisiniz doktorunuza yiyecek ve içecekler konusunda danışmanız en güzeli olur.
Eylullbusee Canın çekmiş yemişsin birde daha bebiş çok minnak korkma sıkıntı olmaz şimdiden ama bir daha yemesen çok daha iyi olur çünkü, çiğ ürünler vs bu tarz hamilelikte zararlı..
yigitaslaninannesi_ Eylullbusee kaç gündür inanılmaz canım çekiuordu araştırmak da doğrusu aklıma gelmedi güzel yorumunuz İÇİN teşekkürler 🙏
Selin12- yigitaslaninannesi_ bende normalde çok seviyorum ama denizin dibinde bütün zararlı etkenleri çektiği için yemekten korktum
Esmakorkmaz yigitaslaninannesi_ ben de aynı şekilde canım çok çekti yedim ama ilk üç ayı geçmişken bir iki tane yemiştim çarşıya indikçe. Doktorum ona bile zararlı olabileceğini söyledi canım. Hele ilk üç ay daha da dikkat etmen gerekiyor midye yememeliyiz. Şimdi yemişsin bir şey olmaz inşallah da tekrarlamazsan bebişin için daha iyi olur