-Selma- Biraz tugaf bi soru olacak arkadaşlar ama merak ediyorum kimseye de soramadım dogum yaptıktan sonra hastanede duş alırken birinin yanınızda illakı bulunması gerekiyor mu yanımızda kalan annemiz kayınvalıdemiz flan
annesinin_beybisi -Selma- doğum yapmadım ama eğer duracak gücün varsa başkasına gerek olmaz diye düşünüyorum
Selin12- -Selma- duş almak istiyorsanız ve kendinizi iyi hissediyorsanız tek başınıza yapa bilirsiniz ben ikinci doğumumda tek yapmıştım
Yasemin_83 Doğum sonrası devlet hastanesinde annemle bebeği odada bırakıp yalnız duşa girmiştim. Normal doğumdu ve bebeği emanet etmek daha mantıklı gelmişti bana ☺️
-Selma- Yasemin_83 bebegin yanında dursunlar ama yeni dogum yaptım dıye cevremden duyuyorum duşa yardım etmek için flan o kadar kotu oluyor mu normal dogum yapıp ayaga kalkabilirim demi
Yasemin_83 -Selma- ben duştan sonra annemi bile eve yolladım refakatçi istemedim, tabi o an sizin sağlık durumunuza bağlı.
Yasemin_83 -Selma- ayağa ne kadar çabuk kalkarsanız o kadar iyi, dr eve bağlanma al çocuğu dışarda yürü, yürüyüş dikişlerin çabuk iyileşmesine sebep olur demişti. Tabi ilk saat en azından iç çamaşırı giyinirken yardım alabilirsiniz
Selin12- MineLule koruyucu bant olduğu için sıkıntı olmadı ağustos ayinda yapmıştım doktorumda yapabilirsin demişti
Hayatt2017 Eğer normal doğumsa hiç korkma canım herkes birşeyler söyler evde son anına kadar güzelce hazırlan bi ot var meryemana elimi ne diyorlar doğum zamanı geldi mi onu bi kavanoza suya ıslatıyorsun duaları var onları kendin yaz kavanoza yapıştır netten bakabilirsin o suda açıldıkça rahim açılıyormuş ben öyle yaptım evin içinde yürüdüm sürekli ılık ılık 2 3 kez duş aldım dularımı ettim Allah’ın izniyle çok kolay bi doğum oldu aynı günde çıktım hastaneden Allah’ım herkese benim ki gibi doğum nasip etsin inşallah 🙏🏻 herkese sağ Salim bebeğini kucağına almayı nasip etsin
Sinem_58 -Selma- ben normal doğum yaptım duş almadım Eve gelince aldım 1 gece hastanede yattık zaten ama yanımda görümcem kalmıştı ona bile gerek yokmuş o uyudu ben çocuğuma baktım ilk olmasına rağmen ebeler şaşırmıştı nasıl güzel bakıyorsun demişti