Absrn- 1 ay oldu doğum yapalı normal doğum oldu ama dikişlerim var hala iyileşmedi ağrı hissediyorum kızarıklık var az bişey biraz kötü koku da oluştu acaba enfeksiyon mu kaptı dikişlerin çok korkuyorum lütfen bilgisi olan yardımcı olabilir mi
gizemdogan Absrn- canım kadın doğumcunla bir görüş istersen bu söylediğin şikayetlerin hiç biri bende olmadı, sadece tuvalet yaparken ağrırdı. Pansumanı hiç aksatmadan yaptım, sende aksatma canım ağrın olmuyor rahatlatıyor
Absrn- gizemdogan 1 ay oldu öncesinden aksatmadım yaptım ama sonra bıraktım artık enfeksiyon kapmaz diye doktor da canımı acıtacak diye korkudan gitmiyorum