Benimde troid rahatsızlığım yoktu ama tiroidlerim az çalışıyormuş ilaç kullanıyorum. Az çalışması bebeğin gelişimini engelliyormuş. Her ay kontrole gidip baktırman gerekiyor düzenli olarak. Hala kullanmaya devam ediyorum ilacı ihmal etme mutlaka muayene ol derim