33 haftadayım şimdiye kadar göğsümden ne bir sıvı geldi ne bir şey sütyenim hamilelikten önce de 85 ti şu an da 85 baya dolduruyor acaba diyorum sütyen dar geliyor da süt kanallarının akışını mı engelliyor benim sütüm olmayacak mı diye düşünüyorum ne bir sızıntı ne bir şey tık yok