EbruBeyazt benim isteyerek oldu ama yani yüzde doksan olarak nasıl bakıcaksın denildi , kızım da yaramaz birazcık hareketli , kendim de Behçet hastasıyım zorlanırım diye düşünüyor bütün çevrem ama ben istiyorum kendine güveniyorum , destek olunmasını beklerdim 😊