Kızlar doğum yapanlar cevaplayabilir lütfen. Bebekler doğar doğmaz hastane tarafından yıkayıp mi kıyafetleri giydiriliyor? Yoksa yıkamıyorlar mi? Şundan dolayı soruyorum bebek bağı varken yıkamayın diyor bazıları eğer öyleyse hastane de neden yıkıyorlar bebeği