Gamzegamze49 maalesef benimkisi tüp bebek tedaviyle oldu canım tansiyon rahatsızlığım bedeniyle gebe kalamadım, ama olsaydı eminim 2. Bebeğim ikiz olurdu çünkü abimde var ikiz birde eşimin kuzenlerinde tek yumurta ikizi var, günümüzde ikinci gebeliklerde ikiz arttı sanırım artık doğal beslenmeden uzaklaştıgımız için diye düşünüyorum