Fulya-Fiko Hanımlar, hamile yastığı kullanan var mı ? Varsa nerden aldı ve memnun mu ? Bu ara sırt üstü yatmamam gerek dedikçe sırt üstü yatıyorum, acilen almam gerek
butterfly_ Fulya-Fiko ben almadım çok pişmanım hiç yatamıyorum az kaldı diye daha almak istemiyorum 😩
Zehra68 Sırt üstü yatma sağa yatma her kafadan bir ses çıkıyor sırt üstü yattım son günlerdeyiz hiç sıkıntı yok bebeğimde tabi siz bilirsiniz
Gizemis Zehra68 sırt üstü, sağa yatmayı falan zaten hayatta yapmam onları geçtimde sola yatmak gerektiğini bildiğim halde sola bile zor yatıyorum. Yavrumu sıkıştırıyormuşum gibi geliyor. 🤣🤣 sanki onu yan yatırmışım gibi psikoloji oluyor kafamda 🤣🤣 siz baya rahatsınız 😅😅
Zehra68 Gizemis Sağa ben de yatmadım ama mümkün değil sadece sola yatarak dokuz ay nasıl geçsin ? Şöyle düşünün o kadar tehlikeli bir durum olsa doktorunuz ya da ebeniz bunu sık sık tekrarlar uyarır 😊
Melih_funda elaweannesi aynı ürünü hamileliğin başından beri kullanıyorum fakat trendyoldan alırsanız çokda dolgun sert birşey beklemeyin şayet kullanırken kendimi yinede sırt üstü yatarken buluyorum ama kullanım açısından çok memnunum kesinlikle alınması gereken bir ürün bacak kramplarım olduğu zaman bacak arama alıp yatıyorum ama destek açısından bizZat sizin aldıktan sonra ekleme yapmanız gerekir ben yapmama rağmen hala da sırt üstü dönüyorum malesef 🥰