ygmrgzrn Kızlar benim hesabıma göre 8+1 olması gerekiyordu doktor bugün ultrasonda 8+4 dedi doktorun dediğinden hesaplamam gerekiyor dimi kafam karışıyor her gittiğimde fazla ve farklı çıkıyor günü
UsanmazPandaaa ygmrgzrn adet tarihine göre hesapla çünkü 1-2 hafta geri ve ileri olması normal sayılıyır
depsizoo ygmrgzrn Yok sata göre hesapla bazen önden gider bazen geriden gider ultrasons göre hesaplamıyolar
ygmrgzrn Anladım canım çünkü ben 8+1 diyorum doktor 3 gün ilerden söylüyor o zaman adete göreyse 9+1 olması gerekiyor