aysenihat 39+5 haftalığım. 3 gün önce 2 cm açıklık vardı. Doktor herşey normal dedi. Ama bugüne kadar doğum sancım olmadı doktor da kontrole gel demişti. Sizce gitmeli miyim ?
BusraUras aysenihat gidin tabiki. Siz sancıyı hissetmiyor olabilirsiniz acı eşiğiniz yüksek olabilir.