Ayazim canim ben normal doğum yaptım sancim çoktu suni sancıyla doğum yaptigim için iki katı sancim vardı ve bana iki kere ebe gelip iğne vurdu bu sancin biraz daha hafifletecek demisti ve biraz daha rahattım . Ama yaptığı iğne sakinleştirici mı orasını bilmiyorum 😑