Kuzucccum Sevgii_94 salataya katarım bıde sarma yapınca kullanırım dozunda tabi . her şeyin fazlası zarar
Kusciviltisi Sevgii_94 gebeliğimin başından beri kullanıyorum bi zararını görmedim canım, suyunu kaynatıp içme bu tarz ödem arttırıcı adet söktürücü şeylerin Zararı var diğer türlü yemek salata da bisey olmaz
Lulemom Sevgii_94 en başından beri yiyorum. Bide bol kullanırım 🙊 37. Haftadayım. Bi sorun olmadı 🤔 kaynatıp içenler oluyo belki o tarz zararlıdır. Miktar Fazla olmuş oluyo ya.