Mom8237 Kızlar 34+3üm bugün lansinoh göğüs ucu kremini aldım kullanmaya başlamalı mıyım artık bir de sabah akşam mı kullanılması lazım nasıl kullanıyoruz
EczSinemltnlk Mom8237 Doğumdan önce kullanmaya başlamak bizlerin lehine. Sabah akşam sürmeniz yeterli olacaktır 🤗
alyavetuna Mom8237 akşamları sürün birkaç dk havalandırin yatin bence 37-38 gibi sabah akşam sürmeye başlasın bence. onun disinda illa lansinoh şart değil Hindistan yada zeytinyagi da surebilirsiniz ikiside nemli tutma açısından çok iyiler
EczSinemltnlk Mom8237 emilimi kolay bir krem birkaç dakika içinde göğsünüz kremi emecektir fakat siz yine de teninizden gitmemesi adına emilimi olana kadar bekletmenizde fayda var🤗