Yenianneadayii 23 haftalık hamileyim kızlar 2 gündür kasıklarımda batma gibi ağrılar oluyor özellikle yürürken artıyor. Bu haftalarda normalmidir yaşayan var mı acaba?
SerpilEsra Yenianneadayii banada bicak saplanir gibi agri giriyor anlik normaldir bence buyuyorlar artik kilo alimlari hizlandi
Dilarass 24+3 üm aynılarını yaşıyorum canım 3-4 gündür daha da arttı kasılmalarım da başladı beraberinde 2 gün sonra muayenem var o zaman sorucam doktora sanırım artk magnezyum kullanmaya baslamak gerekiyo😪