Merhana kızlar nasılsınız ne kadar gününüz kaldı isimler ne alemde ❤️ Biz neredeyse 35 haftalık olduk kızımın adını daha koyamadık 🤦🏻♀️ Ablasının ismi Göksu eşimle benim adımın birleşimi o yüzden bizim için çoookk anlamlı ama bu sefer kendine özgü bir isim olsun istiyoruz illa bize yada ablasına uysun istemiyoruz. Alya ismini ben ilk kızımda çok istemiştim ama babası beğenmemişti şimdi oda çok beğeniyor. Sizce hangisi olmalı? Değişik isim önerileriniz varsa onlarıda alabilirim şimdiden teşekkürler 🌸🌺