Benim bir tane 8li 2 tane 5li hediye geldi kendim hiç almadım doğum Eylül’de tulum falan aldım sıcakların yavaş yavaş azaldığı dönem Eylül geçen yıl ekim ve kasımda da hala kısa kollu giyebiliyorduk ondan pay biçerek aldım herşeyin fazlası zarar diye düşünüyorum 😇