2inci kızıma hamileyim 1inci kızımda hareketlerini 16 haftada hissetmeye başlamıştım baya baya ama bunda 17 hafta
haftalık oldum 1 kere hissettim daha hissetmedim normal
normal mi sizce çoğu kişi ikinci 2inci çocuğunda daha erken hissettiğini söylüyor bilgilendirebilcek varmıdır acaba 🥰