ebruus bugun 20ci hafta girdim. dun tatile geldik 2 gundur cok yoruldum ama farkettimki nerdeyse hic hissetmiyorum🥺 yorgunluktan olabilirmi scaba? stress yapmak istemiyorum
hanimhanimcik ebruus evet yorgunluktan olabilir haftanız da henüz erken bi gün çok hissedersiniz iki gün hissetmezsiniz normal
yigitegenin_annesi ebruus evet yorgunluktan hisetmiyor olabilirsin uzan dinlen bak nasıl hareketleniyro
Kusciviltisi ebruus stres icin bebeğin coook küçük 25. Haftadan sonra hareket hissetmezsen stres yapabilirsin yine de soluna yat bişeyler ye müzik aç göbek deliğinle felan oyna zorla hareket ettir bebişi😍