Symsyl Kızlar doktorum bugün ve çarşambayı değerlendir dedi eşim görevde olduğu için bugünü değerlendiremicez yumurta görünce değerlendirmekmi önemli yoksa çatlayınca değerlendirmek mi önemli olan 🙏 https://imgyukle.com/i/OzVsf
Sermec27 Symsyl dün değerlendirdiniz mi dün olduysa bugun olmasa da olur yarın mutlaka olsun ama catlama olunca olması örnmli
nevamm1 Symsyl önemli olan çatlaması siz riske atmayin bugunude değerlendirin döllenme olabilmesi için yumurtanın çatlaması gerekiyor inşallah alırsınız guzel haberleri🙏
Asl90 Symsyl döllenmenin olabilmesi için yumurtanın çatlaması önemli tabiki ama sperm 5 gün yaşayabiliyor. Yarını mutlaka değerlendirin
Symsyl Sermec27 dün değerlendirmedim adetin 6. Günü bel ağrım vardı Bi ovlasyon yapayım dedim böyle koyu çıktı doktorda pazartesi ve çarşamba değerlendir dedi
Ogretmenanneyim Symsyl hmm anlafim bende ovukasyina başladım 7.gun bugün ama yumurtlamaua daha vardır diye yapmadım testi de panik oldum bi an