cennetkokulum_ Ankara tıp cebeciye ayrıntılı ultrasona giden hanımlar toplanın herhangi bir ücret ödediniz mi ona göre hazırlıklı gidiyim bir de ayrıntılı ultrason nasıl oluyo ilk gebeliğim bilgilendirin lütfen
Klcygmr cennetkokulum_ Evet ücret ödeniyor SGK olmasına rağmen yanlış hatırlamıyorsam 180 TL ödemiştim belki fiyat artmış olabilir yaklaşık 20 dakika falan sürdü herseyine bakıyorlar tabi sende izleyebiliyorsun eğer bebiş yüzünü gösteirse resimde veriyorlar 😊
cennetkokulum_ Klcygmr aa detaylı da ultrason resmi veriyolar mi iyi çok sevindim o zaman ben yine dr tedarikli gidiyim o zaman
Klcygmr cennetkokulum_ Aynen birde ben gitmeden çikolata yemiştim şansıma gorebildim inşallah sizde görebilirsiniz
cennetkokulum_ Klcygmr tamam çikolata eksik olmaz zaten çantamda hayırlısı bakalım 21 gün dayanmam lazım 😅
Ayse0630 cennetkokulum_ ben bugun girdim detaylıca oranın hastasıysanız para ödenmiyor ayrıca gidip baktıracaksan para alıyorlar ben oranın gebesiyim hiç ücret ödemedi m
cennetkokulum_ Ayse0630 5.haftadan beri orda muayene oluyorum ben zaten de bi de dosyamızı almanıza gerek yok dimi direk radyoloji bölümüne gidiyoruz bi de hastanenin tam neresinde radyoloji sormayı unuttum
cennetkokulum_ melekanesi sağlıcakla kucağına alırsın inşallah canım hesapladım 21.haftama denk geliyo benim de ayrıntılı ultrason
Ayse0630 cennetkokulum_ hayır ilk hasta kayıt bölümden işlem yaptırıp sonra radyoloji bölümüne gidiliyor dosya alınmıyor ama işlem açıyorlar
Ayse0630 cennetkokulum_ özel bir isim vermediler ben onların verdiği tarihte gittim erkek doktor ama isim bilmiyorum
cennetkokulum_ Ayse0630 merhaba kusura bakmayın çok rahatsız ettim bu konuda ama ayriyeten hastaneden randevu almamız gerekiyor mu randevu kağıdı var elimde ama yine de almam gerekiyor mu
Ayse0630 cennetkokulum_ yok hayır sabah hasta kayıt a gidip o kağıtla girişini z yapılıyor sonra radyoloji bölümüne gidiliyor