Aydemir Bana değilde teyzeme dediler, doğumuna iki hafta falan vardı ama ertesi gün gel yatışını yapalım doğuma alalım demişlerdi.
MerveKontakay Halilin_zevcesii ben 25 gün önce dopum yaptım bende yüksek tansiyondan dolayı yaşlanma oldu 36+2 de alındım