Deerryaaa 35+1 haftalığım Erken doğum riskinden dolayı (4 cm açıklık var ) iki gündür hastanede yatıyordum.yeni eve geçtim Sürekli yattığım için hazımsızlık var aşırı karnım şiş Lavaboya gidemiyorum bı öneri verebilirmisiniz lütfen 🥰