Suadmsv arkadaşım Neval hocaya gidiyordu çok Güler yüzlü aşırı samimi diyordu .
Ben Yunus hocaya gittim oda baya iyiydi hani öyle bi muayene ediyordu ki soracak tek soru kalmıyordu
Doğumu Zelal hocayla yaptık oda gayet iyiydi çok gğzel doğum yaptık
ama bebek tedavisi dersen ben Uğur değer aşırı iyi diyorlar bence onu da araştırın