Gonul_enes Esraali anammm masallahh sana dun sanirim bi postunu okumustum da ordan bildim 3 bebeginin oldugunu
Minikturtageliyor Hulyaant benimde öyle ne açılmam var, ne kanala girmiş, nede sancı başta kanalda dedi bu gün yok değil dedi. En son sezaryen olayım kurtulayım dedim
ecevecev21 Minikturtageliyor sabah 8.30 da hastanede olun dedi 10 a doğru doğuma alacak inşallah😍 hala içimden bi insan cıkacağına inanamıyorum Allahım cook farklı duygular ♥️
Hulyaant Minikturtageliyor benmde aynı şekilde doktorumda yarın sabah tekrar bakıcak ki hiç bir belirtim yok hala muhtemelen swzeryan diyecek artık yarınmı olur öbürgünmü🙈
Minikturtageliyor ecevecev21 ayy benimde aynı saatler ama biz 7de gideceğiz test için ☺️ Ama heyecan dorukta