Enyes kaderdaşım :) benim 3 çocuğum varken plansız bir şekilde hamile olduğumu öğrendim . Gerçekten kazayla hamile kaldım diyenleri hep eleştirdim . Korunduğun halde nasıl hamile kalıyorsun diye ..Allah basıma verdi :) o pozitif sonucu gördüğüm anda dünya basıma yıkıldı .Her doktor farklı konuştu .bazısı almak istedi 4.sezaryen riskli olacağı için .Hiçbirsekilde aldırmayı düşünemedim . Suan gözüm korkuyor kızım 3.sınıfa oğlum ana sınıfına gidecek küçüğüm ise 2 yaşına girecek . 2 taneye bakan 3 taneye de bakar .Biz anneler cok güçlüyüz ..Herseyin üstesinden geliriz .. suan korkman çok çok normal . Ama ilerde iyi ki diyeceksin :)