Meleekdincc Borusesi 42 ilk defa duydum ben devlet hastanesine gidiyorum en son 41 haftaya kadar bekletildiğini söylemişti
Meleekdincc Babyasia bende 39+5 bugün kontrole gittim çok az sancım çıktı o da düzensiz eğer haftaya Çarşambaya kadar gelmezse suni sancıyla alacaklar doğuma 🙄
Meleekdincc Babyasia İnşallah yaa valla sancım gelsin açılmam olsun diye yapmadığım şey kalmadı squatlar hurmalar merdiven çıkmalar çömelerek yer silmeler pilates topları neler neler ama tık yok
Meleekdincc Borusesi Amiin inşallah Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah sağlıkla gelsin bebislerimiz 🌺