Nigli123-35 Kizlar yarın yatışım yapılıcak. 40 +0 olucaz yarın. Bebegimin gelmeye niyeti yok normal dogum pozisyonunda doktor suni ile baslatalim dogumu yarin sabah dedi…. böyle suni ile dogum yapanlar güzelll tesellilerinize ihtiyacim var 😍
BusraUras Nigli123-35 benimde böyle olacaktı 39+6 da geldi bebeğim allahtan umut kesilmez gün doğmadan neler doğar 😍
Beyza29_ Nigli123-35 ahududu yaprağı çayı temin edebiliyorsanız için açılmayı hızlandırıyor , pilates topu varsa üzerinde doğumu başlatan egzersizler yapın emin olun faydasını göreceksiniz 😊
Uykucu2307 Nigli123-35 40+1 de benimde suni ile doğum başlatilacagini söyledi doktorum. 39+5 iz. Bugün nişanım geldi. Hiç açıklık yok bende. Sizde açıklık var mı. Açıklık olmazsa bile suni yapalım diyor doktorum
Nigli123-35 Uykucu2307 Bende 37. Haftada cati muaynesinde 2 cm aciklik var denildi ama suan ne duru.da bilmiyorum. Tekrar bakilmadii umarim acilma olmustur tekrardan
Uykucu2307 Nigli123-35 siz ne yapmayı düşünüyorsunuz gelmezse eğer. Kabul edicek misiniz suniyi benden önce doğurursan yazar mısın canım lütfen.
buiyimi Uykucu2307 siz suniyi deneyin bence benim 2 cm iken aldım ama ilk aldiğimda sancı bumuymus dedim 2 cm daha ilerledi o sırada. Yani ilk hafif hafif verilince açılma olursa doktorunuz devam eder zaten
Nigli123-35 Uykucu2307 bende ayni korkuyorum ama kacarım yok bebegimi kucagima alicagim andayim allah yardimcimiz olsun insallah 😔
Nigli123-35 Uykucu2307 canim benim zaten yarin yatisim yapiliyo suni sanci ile normal dogumu baslaticaklar 😊 yazarim tabiki de
Uykucu2307 buiyimi bende hiç açıklık yok ama. Korkuyorum çok uzun süre sancı alıp da sezeryana girerim diye
buiyimi Uykucu2307 zaten baktınız dayanamıyor sunuz sezeryan yapar diye tahmin ediyorum. Ben devlette doğurdum 5 cm den sonra zor geçti. Özelde olsam kesin sezeryan isterdim.
Nigli123-35 Bulutsevdasi devlet de dogum yapicam benim doktorda kafasi baya asagida ama gelmeye niyeti yok 40. Haftada suni ile dogurtalim senii beklemeye gerek yok dedi