Gunes99 ben 24 haftalıkken kontrole gittiğimde öğrenmiştim doktor bebeğe giden damarda darlık var diyip corasprin başlamıştı bi sıkıntı olmaz demişti
ama tam 26 haftalıkken kanamam olmuştu öyle fazla değildi tabi bizde hemen hastaneye gitmiştik baktığında suyumun hiç kalmadığını ve kan akışının bozulduğunu söylemişti ama benim sancım falan hiç birşeyim yoktu bebeğin kalp atışlarında da bir sorun yoktu sadece hafif bi kanama olmuştu iyi ki olmuş ve doktora gitmişim diyorum
Her saat başı nst ye bağladılar gece 1 de doktoruma haber vermişler doktorum geldi yarın seni sezeryana alıcam böyle giderse hafta sonunu bile çıkartamaz dedi 12 haziranda doğum yaptım bebeğim şuan yoğun bakımda küvezde 660 gr doğdu ve biz çok şükür 53 günde 1.500 kiloya ulaştık
Çok zor birşey ama vardır rabbimin bir bildiği inşallah sağlıkla kavuşuruz yavrularımıza🤲🏻