Arkadaşlar 7 haftalık ikiz gebeliğim var fakat bebeklerden birisi sezeryan dikisine yerleşmiş ve mesaneme yapışmış durumda hemen yatış verdiler 3 hafta takip edip eğer bebeğin kalbi kendinden durmazsa ameliyatla diğer bebeğimide alacaklar ki o olması gereken yere yerleşmiş ama ona rağmen ikisinide kaybedebilirim üstelik çok riskli bir ameliyat rahmini dahi kaybedebiliriz dediler çok kötüyüm dualarınızı eksik etmeyin 🙏