Merhaba kızlar, 12 haftalık gebeyim. sürekli idrar için tuvalete gidiyorum çok sıkışık bir şekilde hissediyorum. Ancak hep 2-3 damla geliyor. O hissettiğim sıkışıklığın gerçek olmadığını anlıyorum bu tarz bir durum yaşayan var mı ? Ne zaman nasıl geçer bileniniz var mı? şimdiden teşekkür ederm💕