Hanımlar iki kimyasal sonrası boş gebelik geçirdim
Rahim filminden sonra hemen hamile kaldım 10 gün sonra ulturasona gideceğiz inşallah görürüz bebeği ve kalp atışlarını .
ASLINDA SİZE SORACAĞIM ŞUDUR
BOS GEBELİK YAŞAYIP TEKRAR ARKASINA SAĞLIKLI HAMİLE KALAN VAR MI YA DA TEKRARLADI MI?