Busrasener43 hayırlı olsun öncelikle sezaryen için rahat olmalısınız öncesinde ben kayısı hoşafı içmiştim sezaryen sonrası gaz ve tuvalet için beni rahatlatmıştı ayrıca sezaryenden sonra içtim yapıp yanımda götürmüştüm bana iyi geldi baş ağrısı için kahve dediler içtim o da iyi geldi yürümek de iyi geliyor ilk başta zor gelebilir ama sonrası kolay oluyor zaten bebek doğunca her şeyi yapacak gücü buluyorsunuz süt içinde kesinlikle iyi düşünmeniz gerekir olumlu olun gelecek deyin eğer gelmezse de mama ile takviye yaparsınız gelene kadar telaş yapmayın sağlıcakla kucağınıza alın inşallah