Semraylmz canım ben kızımdada park beşik kullandım 5 sene boyunca çok memnun kaldım gercekten düşme carpma falan olmuyor istediği gibide oynadı. Bu bebişlerede park beşik alcagım e bebekte begendim. 3 yasındada odalarını istediğim gibi dizecegim bebek odasından daha çok ileriye dönük kullanacagı bişeyleri olsun istiyorum. Süt sagma makinesini almadım lazım olursa hemen alırım diye almıyorum. çünkü uygun birsey degil alırsam iyisi olsun istiyorum. Park beşik konusunda düşün derim canım