Kızlar bugün 37+3 olduk nst ye bağladılar ve 100 sancın var dedi ebe doktorun odasına gidene kadar doktoru da aramış beş dakika arayla düznli dedi doktor bebeğin başı yukarda ayakları aşağıda dönmemiş o yüzden hissetmezsin perşembe sezaryene alalım dedi ama kafam çok karıştı ben hiç ağrı hissetmiyorum bebek artık dönmez dedi bazı kişiler diyor ki her an dönebilir ne yapmalıyım