Edasel benim bulantılarımdan ötürü iştahım 5.aydan sonra açıldı keşke o kadar açılmıyaydı 😂 hiçte bir sorun riskim yok 10 güne doğurucam inş 😈 yani özeti kendinizi zorlamayın nasıl iyi hissediosanız öle yiyin beslenin bebek sizden alıyor ztn alması gerekeni