Kızlar ben daha yeni hamileyim yarın 5 haftalık olacağız Allah izin verirse ben sağlık çalışanıyım gebeliğimi ilk öğrendiğimden beri beta ve progesteron hormonu takibi yapıyorum ilk 26 temmuzda progesteron hormonum 16.20ydi
daha sonra 28 temmuzda 15.47 oldu daha sonra 30 temmuzda 15.11 oldu ve 31 temmuzda 15.06 oldu bugün tekrar baktım 13 olmuş betam düzenli artıyor ancak progesteron hormonum düşüşte ve 2 tane doktora mesaj attım benim gittiğim doktor değerlerin normal demişti bugün tekrar bildirdim düşüşü tekrar normal dedi,diğer doktora mesaj attım söyledim herseyi ayrıntılı progesteron hormonun düşük ilac başlamak lazım dedi sanırım progestan başlayacak sizce ne yapmalıyım ya bi bilen var mı 😞daha önce Mayıs’ta bi kimyasal gebelik geçirdim 😞