Merhabalar yavaştan doğum korkusu sarmış biri olarak şimdi de sonda konusuna takıldı aklım . Ben bir buçuk iki sene önce geçirmiş olduğum yumurtalık tümörü ameliyatım sebebiyle genel anestezi ile sezaryen yapmayı düşünüyorum ama o zamanki açık ameliyatımda sondayı ben uyuduktan sonra takmışlardı. Doğumda da hemşirelerden rica etsem uyuduktan sonra takarlar mı acaba ? Hastane fobisi olan biriyim , hastaneye gideceğim gün bile akşamdan mide krampları mide bulantısı yaşayan biriyim . Süreci de az çok bildiğim için çok fazla düşünüyor ve korkuyorum .