Esrasahinn 7-8. Haftalarimda basladi, 13. Haftamda zirve yapti. Suan 14 deyim biraz azaldi ama hala var. İlac falan kullanmadim. Eksi tuzlu bulantilarima iyi geliyor. Buldugum tum eksileri yiyorum, hatta eksi bulamazsam, buldugum elmayi eksi olduguna ikna etmeye calisiyorum, uzerine limon ve tuz sıkarak 😃