Asyapolat80 Arkadaşlar 9+4 haftalık hamileyim. Çamaşır suyuyla temizlik yapmıyorum hamileliğimin başından beri ama artık dayanamıyorum hiç temizlik hissi olmuyor bu sefer de. Siz nasıl yapıyorsunuz😥
Elsu26 Asyapolat80 ben 17+4 haftalık oldum ilk günden beri çamaşır suyuyla aşk yaşıyorum resmen bu ara yalamak bile geldi içimden ama tabi yapmadım öyle bir şey 😂 normalde kokusunu çok severdim zaten ama şimdi resmen aşk bu 😂😂
Mihriban2802 Asyapolat80 ben de hamileliğimin başından beri yapıyorum sadece başka deterjan kullanmayın çamaşır suyuyla beraber bide kullandığınız yerde camlar hep açık olsun
Kusciviltisi Asyapolat80 gayet çamaşır suyu yağ çözücü porçöz ile temizlik yapıyorum 🤦♀️ Çok solumadığınız sürece sorun olmaz
Biranneadayiiii Ben başından beri yapıyorum bı sıkıntı yaşamadım çift maske takıyorum yaparken ve yaptığım yeri havalandiriyorum
teletabi Elsu26 ilkinde de ikincisinde de aynı şekilde çamaşır suyu ve cif ile aşk yaşıyorum bende 🙈😂
canoldunbebegim Bende mecbur yapıyorum canım 13 haftalığım en başından beri çünkü wc ve lavabolar çamaşır suyu olmadan olmuyor malesef maske kullanmıyorum arada eldiven takıyorum o kadar şimdilik bi sorun yaşamadım inşallahta yaşamam
Ozbekfamily Ben bulasaıgı bır kere domestos kullanmadan yıkamadım son 40 gün kaldı 😬 çok solumadan yappp
Asyapolat80 Çok teşekkür ederim herkese içim rahatladı bundan sonra kullanayım bende dikkat ederek tabi😄
Seminn Asyapolat80 ben çok etkilendim çamaşır suyundan bir keresinde gece tezgahı toplayıp uyuyayım dedim o kokuyu çektikçe midem bulandı başım döndü en sonunda kusmaya koştum. Bingo oksijen var mutfakta pek işe yaramıyor ama banyoda iyi canım kokusu yok gibi
Meraklibiri Asyapolat80 onun yerine sirke kullan oda çok efkili temizliyor ben hamileliğimde öyle yapmıştım
Demir2015 Asyapolat80 34+3 üm her gün elimde çamaşır suyu var daha dün porçöz çamaşır suyuyla banyo sürttüm 🤦🏻♀️
Gonul_enes Asyapolat80 ben 3 hamileligimdede yaptim yapiyorum ne olcak ki camasir suyundan biseylerle karistimayinca… vala domestossuz yapamam 😊
Nelmali Asyapolat80 ben camasir suyu olmadan bulaşık bile yikayamiyorum hic de sakınmadım kendimi diğer kimyasallarla karıştırmayı biraktim sadece kafa yapıyor diye 😅