Zeynepn Kızlar doktor sınır 140 seninki 146 çıkmış dedi. 100 miligram olanı da yapalım dedi. Ama ben çok yüksek olmadığı için yaptırmak istemiyorm. Şeker yüklemesi sonuçlarınız nasıldı doktorlarınz ne dedi
DamlaNur29 Zeynepn cok yüksek değil ama 140 değilki sınır 120 hamileler de ben 120yi geçmemesi için dikkat ediyordum insilün kullanmama ragmen 120yi geçtiği oluyordu
Elifkskl Zeynepn hmm anladım benm 1.saa 106 çıkmış ama referans aralığı 180 di hastaneye göre de değişiyor tabi
Elifkskl Zeynepn benim içtiğim 75 mglıkdı bi de şeker önemli bence yapalım diyorsa yaptır ilerleyen zamanlarda sıkıntı ola bilir pişman olmamak için yaptır benm şekerim olduğu halde böyle çıktı