Güzel annelerim ve anne adaylarım 35 haftalık hamileyim 34. Haftadan itibaren nstye giriyorum. Ulturasonda hareketli olan bebiş nstde hiç hareket etmiyo tam 3 kere nstye girdim geçen hafta 🤦🏻♀️ bu hafta da 2 kere ilk nstyi beğenmedi 2. Nst biraz daha iyi çıktı yoksa yatış vercekti başına gelen var mı ? Ne gibi bir yol izlemeliyim ? Korkuyorum da açıkcası erken alma gibi bişey olur mu ?