6 haftalık gebeyim bebeğimin kalp atışını ilk kez dinlemeye gittim fakat olması gerekenden düşük dedi üst muayenede kesemi gördü ama bebeği göremedi vajinal muayene edince bebeği gördük ve kalp atışını duyduk daha önce bu tarz bişey gelen var mı başına tavsiyeleriniz neler?