Sibella Kızlar 25+4 haftalığım. 2 gündür ishalim var, kusma vs yok sadece ishal. Bol su içiyorum su kaybını önlemek için, demir vs ilaç kullanmıyorum, ama bu haftalarda başına gelen var mı ? tamamen üşütmeden de kaynaklı olabilir :((