Bir_abla Fsm canım 1 nub a gör ekeisn kız ama 2 . Fotoda üst ksımda sadece karına kadavar altta da arkası dönük yani 2 için yorum yapamayacağım
Fsm İki tane attım arkadaşlar biri benim biri arkadaşın yorumları alalım bir ve 2 numaralı resimler anlayanlar yazsin
Beyzalpay Bir_abla url=https://resimyukle.link/i/KUWEf][img]https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/iresim/KUWEf.jpg[/img][/url] 🙏 benimkinede bakarmisiniz
Bir_abla Beyzalpay canım ilk fotos açılmıyor aynısı mıydı farklı foto muydu bilmiyorum ama ikinciixsnde kıza benxettiim ama tam nub kısmı karnalık çıkmış tam gözükmüyor yani yarım gösüküyor O yğzden 100 de 60 kız diyim
Beyzalpay Bir_abla ozeldeki doktorda kiz dedi devlette erkek denildi tesekkur ederim 😊😊😊 kiz olduguna emin oluyorm artk
Bir_abla Beyzalpay canım ben tam göremedim dedğim gibi ama bende özellere iannaırım çünkü bize özeller her seferinde kız demişti devlet kız da ekrke de dedi ama pipi fotosu ermişti sonuç kız ondan beridir devletten ziyade özellere inanaıyorum ben
Alone Fsm valla benim hem kızım hem oğlum oldu ikisinin ultrason fotoğraflarına göre yorumluyorum aslında😂😂 tutar mı bilmiyorum 🙈
Aybarsss https://mylifebox.com/shr/4fd8187d-3d21-4875-aeaf-8ffe7ec81c14&language=tr Benimkinede bakarmisiniz 12 haftalik https://mylifebox.com/shr/68b1cf12-9be5-4de5-a73d-abc67ae0215c&language=tr